bakgrunn

torsdag 24. juli 2008

Jeg er DT hos Scrappejungelen!


















Da har jeg vært så heldig å få bli med i design teamet til Scrappejungelen og det synes jeg er utrolig kjekt.Hadde nok aldri trodd om meg sjøl at eg sko bli med i et design team noen gang.Blir spennende å få utfordringer for somregel bestemmer eg sjøl hva jeg skal lage.De er utrolig kjekke de som jobber hos Scrappejungelen og så har de jo så masse kjekt.Her er mine første DT kort hvor oppgaven var enkle invitasjoner og bursdagskort.

9 kommentarer:

Kristine sa...

Hei på deg og grattis med DT plass hos Scrappejungelen! Det var masse flott du har laget her!!!
Klem fra KRistine

Vibeke sa...

Så masse flott du lager!!! Skjønner godt hvorfor du er med på Designteamet!!!!:)

Maya sa...

Gratulerer med DT plass!!
Skjønner godt hvilken følelse du har,ikke så mange dager siden jeg satt med samme følelsen ;)

Og jeg skjønner godt hvorfor du fikk plassen,du er utrolig kreativ og lager masse flott!

Takk for hilsen i bloggen min,
klem fra Maya

Line sa...

WOW! så mange flotte kort! og så mange ulike bretteteknikker...

Anne May sa...

Hei!
Så hyggeligt at dere titter innom og legger igjen så fine kommentarer.

Unni sa...

Tusen takk for hilsen i bloggen min. Nå har jeg beundret dine fantastisk flotte kreasjoner, og jeg er kjempeimponert. Ønsker deg en flott helg :)

Solveig sa...

Gratulerer som DT hos Scrappejungelen!
Du lager så masse flott i forskjellige bretteteknikker!

Ha en fin dag!

Sivic sa...

En visst en stund siden jeg har vært innom her og kikket,ser jeg.
Masse flott, du er kreativ både med malerkosten og papiret ; )
Lykke til som DT, håper du får mange kjekke utfordringer : )
Ha en fortsatt fin sommer !!

eba sa...

Gratulerer som DT! Flotte kort du hadde laget!