bakgrunn

søndag 10. august 2008

Hobby skiltet mitt!



Hei igjen!

Jeg har laget meg et dørskilt til hobbyrommet mitt.

Jeg har malt rundt skiltet med orange og deretter kledd det med mønstret ark.Stempel motivene er fra magnolia,Sara,Inky Antics.Bokstavene er chipboard og på de har jeg brukt distress og en liten omgang med dabber.

Båndet som skiltet henger i har jeg laget selv.Det er makrame teknikk(vet ikke hvordan det ordet skrives,he he) hvor jeg har brukt tre perler og tråd.Veldig artig å holde på med.Lærte det på jobben så det blir nok mer laging av den slags.Ser ikke så godt resultatet men det ble ganske bra.Har ikke holdt på så lenge.Tenkte også å lage litt smykker ol.

2 kommentarer:

Snuppelure sa...

Så utrolig koselig skilt du har laget :)

Stine sa...

Stilig sklit du har laget, friske og fine farger og flotte stemper du har brukt! :)