bakgrunn

søndag 21. september 2008

Flere kort!







Hei!
Enda flere kort og pop up kort igjen.Det er så kjekt å lage slike kort samtidig så finnes det flere måter å lage slike kort på.Greit når kortene kan brettes og sendes i posten.Har også prøvd meg på e mini veske/eske kort.Det var veldig lett å lage.Blir så imponert hver gang jeg finner nye ting samt at det er egentlig lett å lage men det er bare å komme på det.
På pop up kortet har jeg brukt stempler fra Alota.Det er så skjønne stempler,enda en favoritt.
Egentlig er dette arket på dette kortet svart/hvitt men jeg har fargelagt litt med promakers enkelte plasser med fargene grønt,lilla og blått.Deretter har jeg brukt litt eglitterlim.Sommerfuglene er klister(er ikke så veldig glad i klister merker) men disse var Kjempefine.Tror litt av grunnen er at de har 3D effekt.



4 kommentarer:

Snuppelure sa...

Kjempe lekkre kort :)
Så stilige de veske/kurv kortene var :)
Finnes det en oppskrift på disse ??

Sivic sa...

Så mye fint du har fått laget i det siste : )
Vi er nettopp kommet hjem fra en helgetur på Jelsa hos svigerinna mi.
Utrolig fin tur, og så nydelig vær vi har hatt i helga, deilig!!
Likte løsningen din på utfordringen til sukkersøtt, flott!!
Klem

Solveig sa...

Mange flotte nye kort her!
Du er så flink på forskjellige bretteteknikker!!

Rita sa...

Kurvkortene dine var kjempefine!!! Slike har jeg aldri sett før. Så moro med noe nytt.