bakgrunn

lørdag 27. september 2008

Nye kort!
















Hei!
Litt nye kort hvor det meste er julekort for tiden.Pleier å sende ganske mange så noen av korta er litt enklere enn andre.
Kort 1 og 2 har eg ffunnet brette teknikk i bloggen til Hanglar/Stanglar, stempel motivet er fra Hanglar/Stanglar,stempelmotiv fra Creative expressions og stempelglede.
Kort nr 3,4,5 er samme brette teknikk.Litt vanskelig å se men veskene har to lommer hver.Og oppi der har eg tag.På det ene veska har eg laget et lokk.Har brukt bla stempler fra H/S Stempelglede,Papirloftet,North Star Stamps,magnolia og Kort og godt.
Det siste kortet er også en veske og det kan brettes helt ut





4 kommentarer:

Marianne sa...

Ojojoj, her var det mye vakker jul. Jeg er egentlig litt målløs her jeg sitter....du er vanvittig flink!!!

Klem Marianne:)

hjemme bra sa...

Skal si du er produktiv! Du har laget så mange flotte kort! I alle former og fasonger! Er imponert over alle modellene! Jeg lager for det meste "vanlige" kort.
Du er flink!

Anne Lise sa...

Takk for kommentar i bloggen min :) Masse fint du har laget her!

Vibeke sa...

Så mye lekkert du har laget. Masse god inspirasjon å hente her hos deg :)