bakgrunn

lørdag 11. oktober 2008

Bilde med aluminiums folie!


Hei!
Synes det veldig kjekt å male.Her har jeg malt på et litt avlangt og smalt lerret.
Fargene jeg har brukt går i bruntoner,svart og hvitt.Har også brukt litt aluminiumsfolie og det var veldig artig å bruke.Skal prøve mer med det.
Har også brukt glitter,punchet ut retro blomster og malt med akvarellmaling.Har også brukt en spray som heter marble.
Kommer garantert til å lage flere bilder med aluminiumsfolie,kansje i natt for det er da jeg blir kreativ,he he.

3 kommentarer:

Mysmasken sa...

WOW så läckert! NÅgot liknande skulle jag vilja göra och sätta på väggen. HÄFTIGT!

Sivic sa...

Kjempestilig,dette har du fått dreisen på!!!
Nå er dataen fikset, guttene må bare legge inn programmene for meg, så er jeg på nettet igjen : )
Herlig med mail og nett tilgang igjen : )

Anne May sa...

Hei!

Takk for at dere besøker bloggen min og legger igjen hyggelige kommentarer.

Sivic:det er godt at du er på nett igjen.Grusomt å ikke ha tilgang å følge med på det som skjer,he he.

Nei nå må eg hoppe i kassen,klokka tikker.Hadde egentlig lyst å male men det får bli til kansje i mårå.