bakgrunn

mandag 27. oktober 2008

Sukersøtt utfordring # 13 Gjestedesigner #4

Hei!

En ny utfordring og denne gangen er oppgaven en skisse.

http://sukkersott.blogspot.com/

Jeg har brukt en clear bag(kortpose) som jeg har dekorert.Den kan brukes som en veske,gavepose osv.
Jeg har punchet ut retroblomster og brukt stempler fra stempelglede.Har også punchet ut rundinger og brukt gulldabber på blomster og litt på kantene.Har også brukt stemplet blader og fargelagt de med promakers.
























8 kommentarer:

Bente sa...

Så stilig løsning på skissen! Kreativt!!

Sivic sa...

Stilig : )

Wenche sa...

Så kult! Det var en skikkelig kreativ løsning på oppgaven!

Anne Bente sa...

wawwww super kreativt kort.

Anne Kristine sa...

Så nydelig gavepose du har laget!
Og så stilig løsning på skissen :o)
Nydelig pyntet!
Takk for at du deltar.
klem fra Anne

Inger-g sa...

Kjempetøff løsning! Tror jeg må kjøpe meg sirkelpuncher jeg også. Jeg dreiv og styra med silhouetten, og det var neimen ikke enkelt når man skulle igjennom fire lag med papir - og hullene helst skulle være på samme sted - og man i tillegg er litt amatør..

Ha en flott uke.

inger-g
:-)

tiina38 sa...

This is lovely card!

Tiina

Maya sa...

Oioioi!!! *dåne*
så stilig!!!
Lekre detaljer og farger og nyydelig løsning på skissen!

Takk for att du deltar,
klem fra Maya :)