bakgrunn

torsdag 23. oktober 2008

Sukkersøtt utfordring # 12!





Hei!

En ny oppgave og denne gangen skulle det ikke være kort men noe som man kan gi bort eller beholde selv som f.eks kalender,bokser osv. http://sukkersott.blogspot.com/

Jeg har valgt å lage en julekalender av fyrstikk esker.Har tenkt på det en stund men av og til tar ting litt tid,he he.

Fyrstikk eskene jeg har brukt er sånne mini esker og helt hvite.Til å åpne skuffene har jeg brukt små treperler med hull i og trædd flossy igjennom.Tallene kommer fra making memories.Stempel motivet er Papilion stempler.Har også brukt glitterlim og prima pebbles(bla.klokken),syns de var kule.

6 kommentarer:

oheidia sa...

Denne var bare så sjarmerende søt! For en jobb tenker jeg! Flotte farger og veldig fint motiv på toppen. Fin tekst også! Hærlig!

Bente sa...

Kjempeflott!!!! Jeg blir svett bare av tanken på hvilket tålmodighetsarbeid en slik kalender må være;=)

Maya sa...

Nyyydelig julekalender!
De er så lekre disse,og så flotte gaver både til en selv og til andre :)
Takk for att du er med,
klem fra Maya :)

Hanne sa...

Å herlighet, for en flott julekalender!! Likte disse fargene veldig godt, og hu og hei, jeg blir nesten svett bare av å se på de håndtakene - mektig imponert!!!

Jeg har tillatt meg å låne det bildet med teksten på, for jeg syntes den var så fin og midt i blinken for den kalenderen jeg skal lage, men som enda ikke har kommet lenger enn til de 24 fyrstikkeskene *kremt*

God søndag!
Sukkersøt klem fra Hanne:)

hjemme bra sa...

Så flott kalender.
Jeg har kjøpt inn fyrstikkesker til en slik en, men har ikke begynt på den enda....
Fikk ikke tid til sukkersøtt utfordringen sist uke heller, for vi er inne i en prosess med vising av hus for vi skal selge. Og da går tiden med til rydding og vasking...

Anne May sa...

Hei!
Så koseligt at dere stikker innom bloggen min.

Hjemme bra:
Jeg hadde også kjøpt fyrstikk esker for en stund siden og jammen tok det tid før jeg fikk kommet i gang.Du får lage en når du ikke har det så travelt.Veldig kjekt!

Hanne: Det er helt i orden!