bakgrunn

søndag 9. november 2008

Bordkort!



Hei!
Her er litt nytt bla. et julekort og bordkort?
Eller de såkalte bordkorta kan jo brukes til mange ting.Egentlig er det et diamant kort hvor den ene flippen er kuttet bort.Har sett flere som har laget disse i div str.hvor de er laget som kort og pakkelapper.Jeg har tenkt å bruke dem som bordkort i jula ellers kan jeg pynte med dem eller bruke de i dekorasjoner.Har ikke bestemt meg enda,he he.
Det var også en grei måte å få brukt litt restepapir for det blir det fort litt av.
Igjen så har jeg fargelagt med promakers,stempler fra Magnolia og Papilions og restepapir.

2 kommentarer:

Hilde sa...

Så lekkert da...Og de stemplene var bare lekre...

Marianne sa...

Utrolig stilig!! Nå har jeg jo knabba trekkspillkorta, og det er en viss fare for at jeg grafser til meg denne bordkortideen også:)
Hvis du vil ha ting i fred så må du slutte å komme med så fantastisk ting, og geniale løsninger, hehe.

Klem Marianne:)