bakgrunn

søndag 16. november 2008

Sukkersøtt utfordring # 16


Hei!
Da har jeg laget et bidrag til Sukkersøtt denne uka.
Oppgaven denne gang er å lage et jule kort med med noe søtt.
Jeg har laget en oval boks.De var så søte de boksene.Litt kjekt med en annen form en kvadrat esker.Ikke så lett å få det nøyaktig men heldigvis blir det bedre for hver boks jeg lager, og forresten så må man regne med litt skjønnhetsfeil,he he.
Jeg har brukt restepapir og herligt å få brukt litt av det og.
Har brukt tekst fra Kreativ Hobby,og fargelagt med promakers.
Av pynt har jeg bla.brukt bånd og snøfnugg fra Little Yellow bicycle,en mini metall klokke syns de er så søte og en perle oppheng som henger på lokket.Ikke lett å se.
Oppi eska ligger det et lite kort og en liten clearpose med drops som heter Hit.


6 kommentarer:

Lene Aase sa...

Så utrolig lekker eske, stilig med klokken :)

Klem fra Lene:)

Anne Bente sa...

åhhh, utrolig nydelig æske du har lavet.

HEIMLAGA sa...

Jøsss!!! utrolig flotte :D Elsker den grønne, men alle var flotte :D Lurer veldig på hvordan du har laget disse, og hvordan du har festet båndet :D håper du har en fin søndag!!!

benedihs sa...

så stilig eske du har laget

Benedicte

Pia sa...

Wow en sød æske i dejlige julefarver og et sødt kort til æsken

Maya sa...

Nyydelig pyntet eske,og så lekkert med røde drops oppi :)
Nyydelig snøfnugg bånd også!
Takk for at du deltar,
klem fra Maya :)