bakgrunn

torsdag 25. desember 2008

Artsy utfordringsblogg # 2!

Hei!
Utfordrngen er som følger,lag et kort eller tag innspirert av Tim Holz.

Har aldri laget Arsty kunst så dette er første gang.Vet ikke om dette er Artsy men gjør et forsøk.Og hvis det ikke holder kravene får dere bare overse kunsten min,he he.

Jeg har laget en tag.Til jul fikk mine sønner gave hvor papiret var sølvfarget med struktur.Skikkeligt stiligt papir så det måtte jeg bruke.Heldigvis så har jeg en del til andre prosjekter også.
Oppå dette papiret har jeg brukt alkoholblekk i fargene grønn og blå.Har laget et mønster(ses ikke så godt) med perfect pearls og glitterlim.Stempelmotivet er fargalagt med promakers.Ellers har jeg brukt bånd,klister border og et lite speil og bokstaver.

http://artsy-kort.blogspot.com/

7 kommentarer:

herminesplace sa...

Gorgeous tag, fabulous background! Merry Christmas.

ElinA sa...

Kjempestilig tag! Klart den er godkjent! :-) Flott at du blir med på utfordringene!

Hanne sa...

Utrolig lekker tag med spennende teknikker! Supert at du ble med på utfordringen!

Fortsatt god jul!

Stempelchaotin sa...

OMG this is absolutely stunning Tag. Unbelievable work. Love them.

Pia sa...

Wow hvor er det en flot tag, dejlige farver

ElinA & Connie sa...

Du ble trukket ut som vinner av denne utfordringen, sjekk innlegget til utfording #2. ;-)

Anne May sa...

Hei!
Åååså koseligt!
Takk Takk!