bakgrunn

søndag 7. desember 2008

Actetat gave rør!


Hei!
Dette var utroligt artig å lage.Har brukt tomme emballasjen til bånd ruller og de har eg malt og montert mønstret ark.Punchet ut scallop og rundinger.Til røret har eg brukt acetat.Det som var litt vrient var der acetaten skulle limes sammen,at det ikke skulle vise.Men det gikk greit.Julerøret skal jeg fylle oppi litt mer sjokalade så tenkte eg at den kunne stå fremme i jula.Men ellers er de jo kjekke å gi i presang.Holder på å lage en til naboene men har ikke flere emballasje til bånd så de måtte jeg lage selv.Litt vanskeligere så det ble noen skjønnhetsfeil,he he.
Ha en fin uke!


4 kommentarer:

line sa...

Utrolig flott og kreativt. Skal legge ideen din i "ide banken" min :-)

Anne May sa...

Takk for koselig kommentar!
Det er nok ikke min ide.Sko nok ønsket at det var det men så kreativ er eg nok ikke,he he.Ser det er flere som har laget denne type bokser.

Anette sa...

Så stilig. Heldig er de som får disse :D

inger synnøve sa...

guriland såstilig:)kjempekreative du er:)

jeg har noe til deg i bloggen min.inger synnøve