bakgrunn

lørdag 27. desember 2008

Sukkersøtt luke 24!


Hei!
Da var det tid for luke 24 og oppgaven lyder som følgende:lag hva du vil og eneste kravet er at du koser deg med oppgaven.he he.
Jeg har brukt mange av stemplene mine som Magnolia,Hanglar,Papilion,Gamlingstempler osv.På mange av disse har jeg brukt maskerings teknikken og det var kjempe artig.Stempel motivene er farglagt med promakers og bakgrunnene har jeg brukt for det meste distress ink men også andre stempelputer.Alle de små korta er laminert i slike små laminerings lommer.Formålet med å lage disse er at bak på korta har jeg skrevet adresser og telefon nr osv før jeg laminerte disse men det kan jo skrives på etter.
Deretter laget jeg en eske slik at alle passer oppi eska og vips så har jeg en adresse eske.

1 kommentar:

Norunn sa...

Det var en helt utrolig stilig løsning på oppgaven!