bakgrunn

lørdag 31. januar 2009

Eske!

Hei!
Malen til denne eska har jeg hatt lenge.Kjøpte den på Kontant Engros her i Stavanger for lenge siden men ikke brukt den.Så nå tenkte jeg det var på tide,he he. Denne eska har samme prinsippet som de som blir brukt i forbindelse med penge innsamling til Redd Barna f.eks.

En ganske kjekk eske som kan lukkes opp i to sider.Synes dette mønsterpapiret er så flott.På eska har jeg brukt blonde serviett og punchet ut scallop runding.Stempel motivet kommer fra Sara Kay og er fargelagt med promakers.Rosene måtte være med denne gangen også.Siden jeg har shoppet en del og mer har jeg bestilt fordi jeg klarte å bestille feil,typisk meg,he he.Det var bare det at jeg bestilt de litt små og det gjør jo ingenting men vil ha noen some er litt større også.

1 kommentar:

Sivic sa...

Her var det jo kommet enda flere bidrag : )

Kjempeflotte alle sammen !!

Ha ei fortsatt fin helg!!