bakgrunn

lørdag 3. januar 2009

Maskerte og laminerte kort!

















































Hei!
Jeg har fått helt dillå på å maskere.Dette er utroligt kjekt.En artig måte å lage kort uten masse pynt.Alle korta er laminerte og bak på kortene har jeg montert mønstret papir.Mulighetene er mange fordi om du laminerer kortene.På noen av kortene har jeg brukt perfect pearls,punchet ut blomster.Det må jo ikke bli for tykt men tror det skal en del til får maskinen streiker,he he.Det er nok ikke så lurt å bruke harde ting.Alle korta er fargelagt med promakers untatt hun (Papilions)med epla.Det kortet er fargelagt med en ny maling som er blekk maling.Den glinser litt ser det ut som, og var veldig god å male med.Kansje promaersene får en pause,he he.




3 kommentarer:

Sivic sa...

Godt nytt år, Anne May !!

Skal si du har produsert mye mens jeg har ligget strekk ut.

Er skikkelig imponert jeg !!
Masse flott, og jeg ser at du har fått dilla på maskering he,he ; )

Lykke til med alle utfordringene du er med på !!

Desiree sa...

Flott med maskering, og morsomt at du laminerer dem! mange bruksmåter da.

Godt nytt år!

Erica sa...

Hej,

Tack för kommentaren i min blogg. Vilkka underbara och roliga kort du gjort. Gillar dem jätte mycket.

Erica