bakgrunn

søndag 11. januar 2009

Shaker kort!

Hei!
Da var jeg tilbake med flere shaker kort.Dette var utrolig kjekt,så dette kan annbefales å lage.På disse kortene har jeg brukt foam og det gikk litt lettere men det går også greit uten.Slicemaskinen har jeg brukt på ramma og bokstavene.Ellers punchet ut scallop rundinger.Stempel motivet kommer fra Papilions og fargelagt med promakers.Brune treperler inni ramma.Ramma har egentlig en ganske fancy form men det ser man ikke så godt.

TAKK FOR BESØKENE OG HYGGELIGE KOMMENTARER!






På dette kortet har jeg brukt stempel motiv fra Sara Kay.Slice maskinen har jeg brukt bla på blomsten i div str,Kuttet både i papir og acetat.Utrolig kjekk maskin for alt kan du få i mange str.Inni blomsten har jeg puttet i rosa bling og ellers har jeg brukt perfect pearls.





















Ingen kommentarer: