bakgrunn

lørdag 3. januar 2009

Stampartic Sketch Challenge # 1

Hei!
Denne uka er oppgaven å følge en skisse samt du kan prøve deg på en brette teknikk.
Jeg har valgt å lage et annet type kort og grunnen er fordi jeg syntes det var vanskeligt å lukke kortet når jeg brukte mønstret papir inni.ortet ble ie så fint.Kansje jeg har gjort noe galt.Tips mottas med takk!
Jeg har valgt å lage et babykort.Tror tekst stemplet kommer fra Kort og godt.Rosene er så fine så de har jeg brukt mye i det siste og mer blir det nok fremover,he he.Har også brukt Fiskars puncher og scallop puncher.Fargelagt med promakers.

3 kommentarer:

Sara sa...

Tack för din söta kommentar hos mig =)

Ditt kort är såå fint, jag gillar verkligen färgerna!!!

Kram, Sara

Jorunn sa...

Heisann!
Kjempeflott kort du har laga!!!
Brette teknikken var litt anderledes enn på skissen, men det gjer ingenting. Var ikkje krav om at brette teknikken skulle være med. =) Kjenner igjen framsida på kortet ditt med framsida på skissen, så det er godkjent!

Du har sikkert gjort eit eller anna litt feil, for det skal ikkje være problem med mønsterpapiret når du lukker...
Men eg lagde feridg heile kortet i bazill, ferdig bretta og limt...så skar eg til mønsterpapir og limte det på dei ulike sidene i etterkant...

Takk for at du deltar.

klem,
Jorunn

Bente sa...

Kjempefint kort du har laget!