bakgrunn

lørdag 10. januar 2009

Stampartic utfordring # 1 Shaker card!

Hei!
En ny utfordring,lag et shaker card.Det lagde eg for mange år tilbake så det var artig å prøve på det igjen.Har fått litt mer utstyr enn det eg hadde den gang,he he.
Hadde jo ikke slik foam og heller ikke slike rammer men jeg har jo slice maskinen og den kan jo lage mange div rammer så jeg har brukt en scallop kvadrat ramme.Men har vært ute i dag og kjøpt foam så jeg skal nok lage flere slike kort.
Stempelmotivet kommer fra Sara Kay og fargelagt med promakers.Inni shaker kortet har jeg brukt små treperler og det gikk akkurat.Så det går greit å bare bruke teip men det du har inni må ikke være for stort.

7 kommentarer:

Jorunn sa...

Så artig vri på oppgaven!! Herlig kort i lekre farger og stilig bretteteknikk!!!
Takk for at du deltar!

klem,
Jorunn

Camilla sa...

WOW så flott kort!! Likte godt bretteteknikken:) Kjempekul løsning på shakerboksen også!
Klem, Camilla.

Karita sa...

This card is absolutely stunning. Great work :)

Bente sa...

Kjempeflott! Fin fargekombinasjon:=)

Sari sa...

WOW! Great foldings! Colours are so gorgeous!

Benedicte sa...

så fint det var :-)

Ingela G sa...

Ett mycket fint kort. Vikningen var lite annorlunda och det gillar jag! Med vänlig hälsning Ingela G