bakgrunn

lørdag 17. januar 2009

Sukkersøtt utfordring # 24

Hei!
Da var det ny oppgave og denne gangen lyder oppgaven følgende:
Lag ditt eget mønsterpapir og kun eget produserte mønster papir er tillatt å bruke på prosjektet.Ellers er alt fritt.

http://sukkersott.blogspot.com/


Jeg har brukt lilla kartong,stemplet swirvler med hvit stempelpute.
Deretter har jeg stemplet små blomster med lilla stempelpyte og brukt litt perfect pearls.
Stempelmotivet kommer fra Morehead og er fargelagt med promakers.
Den hvite scallop rammen har jeg brukt slice maskinen og ellers har jeg brukt scallop puncher samt litt glitterlim.

11 kommentarer:

Nina sa...

Åhhhh. så søtt kort*dååån* Bakgrunnen din er kjempefin :)

Sianba sa...

For et nyyydelig babykort! *smelt* Flott fargelagt, og det bakgrunnspapiret ditt ble utrolig lekkert!

Benedicte sa...

nydeligt babykort du har laget :-)

klem fra Benedicte

Bibbi sa...

Lekkert kort!!

mellem sa...

nydelig kort :-)

Marianne sa...

Sukk, så lekkert kort, og en nydelig bakgrunn!

Klem Marianne:)

Inger-g sa...

Kjempeflott bakgrunn og nydelig kort!

milli sa...

Så utrolig fin hovedfarge på kortet, den likte jeg veldig godt! Og teksten er jo til å smelte av!
Nydelig motiv også!

Klem fra
Camilla

Aina sa...

Åh, så utrolig søtt :O)

Bente sa...

Så nydelig! Og så søtt stempeltrykk:=)

Nina I. sa...

Kjempeflott kort du har lagd;o)