bakgrunn

lørdag 24. januar 2009

Sukkersøtt utfordring # 25 skisse # 7

Hei!
Da var det tid for en ny oppgave og denne gangen er det en skisse som er oppgaven som Maya har laget.

http://sukkersott.blogspot.com/

Jeg har laget et smykkeskrin av fyrstikk esker.Har laget flere prosjekter med fyrstikker og det er kjempe kjekt men har nå snart en full pose med fyrstikker,he he.

Stempel motivet kommer fra Susana(link til venstre) og hun har mange flotte stempler.Har fargelagt med promakers.Har brukt flossy til å åpne skuffene.Ellers har jeg brukt roser med glitterlim,båndet kommer fra Kort og Godt.Har også brukt Scallop puncher,slicemaskinen, hvit penn til å lage prikkene og noen blader har jeg også brukt.

Takk for hyggelige kommentarer!

6 kommentarer:

Maya sa...

Åhhh denne var nyydelig!
Så lekkert det stempelet der :)
Lekre farger og detaljer :)
Ha en flotters søndag,
klem fra Maya :)

Nina sa...

Wow, så utrolig lekker og kjempe flotte farger :)

Iren sa...

Denne boksen var så skjønn og i noen friske farger!!! Er så gla i det motivet jeg også og gla for at jeg har det ;o)

Benedicte sa...

Så nydelig!!!!

klem fra Benedicte

mellem sa...

Kjempelekker eske du har laget :-)

Pia sa...

Super nydelig æske, flot dekoreret