bakgrunn

lørdag 31. januar 2009

Sukkersøtt utfordring # 26

Hei!
Et trykk har laget ukas oppgave.Lag et bursdagskort hvor datoen er et sentralt pynteelement.Ekstra oppgave:inkludewr et gavekort.

http://sukkersott.blogspot.com/


Jeg har brukt slicemaskinen og stanset ut ramma.Måneds motivet kommer fra Et trykk alvejenta kommer fra Susanas. liker veldig godt roser så de har jeg brukt i div farger,litt bånd,puncher og glitterlim.Motivet er fargelagt med promakers.
Inni kortet har jeg brukt slicemaskinen for å kutte ut ramme og innmaten brukte jeg å stemple tekst på.

13 kommentarer:

Benedicte sa...

Så fint kortet ditt var :-)

klem fra Benedicte

Oxana sa...

For et nydelig kort!!!

Pia sa...

Super flot kort og så flot pyntet indeni

Gry-Heidi sa...

For et superflott kort!! Så fint sammensatt, og et herlig motiv :)

Klem, Gry-Heidi

CarolinesGlede sa...

så stilig kort du har laget :)

May-Bente sa...

Mmm, for et herlig kort!!!!

Marianne sa...

Nydelig kort, så flott ramme, og så er jeg så glad i det motivet!!

Klem Marianne:)

milli sa...

Wow! Fargekombinasjonen er kjempespennende, og for et resultat!

Klem fra
Camilla

Bente sa...

Så herlig kort! Flott med rammen!

Janne sa...

Flott kort, utrolig søtt stempel ;0)

Aina sa...

Rett og slett nydelig :O)

Sigrun sa...

Kjempfint kort og et herlig alvestempel du har brukt!

Åshild sa...

Flott løsning på utfordringen! Stilig bruk av rammene :) Takk for at du er med på ukens Sukkerutfordring!

Klem