bakgrunn

lørdag 3. januar 2009

Trykk pressa!

Hei!
Her er mitt bidrag til trykkpressa hvor oppgaven er å lage et bokmerke.En artig oppgave å lage noe annet enn kort.
Jeg har brukt maskeringsteknikken(det er noe jeg har fått dillå på i det siste,he he)hvor jeg har brukt stempler fra Magnolia.Slike typer stempler egner seg jo veldig godt til å maskere.Samtidig kjekt å få brukt mange stempler sammen.
Bakgrunnen har jeg laget med distress og fargelagt motivene med promakers.Etterpå laminerte jeg bokmerke så holder det seg.Bak på har jeg montert et panel i mønstret ark.Grei måte å få brukt restepapir.Båndet har jeg klippet av ytterst slik at jeg har delt i tynne tynne tråder.Artig med en litt annen vri.

4 kommentarer:

Nadine sa...

oh i love the magnolia stamps, you bookmark ist so beautiful.

hugs nadine

milli sa...

Så utrolig fint bokmerke, maskeringsteknikken ser veldig spennende ut! Masse fine friske farger!

Klem
Camilla

Åshild sa...

Dæh, som du har maskert! Kjempestilig bokmerke :)
Takk for at du er med på utfordringen.

Åshild

Gørils kreativiteter sa...

Så hærlig dette var. Jeg liker godt fargebruken din... Den gir liv!