bakgrunn

lørdag 21. februar 2009

Sukkersøtt utfordring # 29

Hei!
Da var det tid for en ny oppgave og denne gangen lyder oppgaven å lage et kort/prosjekt hvor man skal bruke en eller annen form for ramme rundt motivet.Bruk blonde,hyssing,blomster,brads el.

http://sukkersott.blogspot.com/

Jeg har laget et kort hvor jeg har brukt stempel motiv fra Whiff of Joy klubbpakke og motivet er fargelagt med promakers.Rammene har jeg kuttet ut med slice maskinene og brukt 3D puter på.
Ellers har jeg brukt pearl maker rundt kortet og rammene.
Inni ramma har jeg brettet et trekkspill og stempelet motivet og fargelagt det og så har det fått en 3D effekt.Har brukt både blonde,hyssing,brads,blomsterblomster puncher(blomstene er fargelagt med promakers),pyntenål og metall lenke(rundt blomsten).









2 kommentarer:

Maya sa...

Sååå stilig kort!!
Ble så stilig effekt med trekkspill-brettingen på motivet!
Nydelige farger og detaljer :)
Klem fra Maya

milli sa...

Wow! Så kreativ løsning på utfordringen!
Fargene og detaljene er helt nydelige!

Klem fra
Camilla