bakgrunn

lørdag 28. februar 2009

Sukkersøtt utfordring # 30

Hei!
En ny uke og da er det tid for en oppgave som lyder følgende:lag et eventyr kort med f.eks slott,prinser,prinsesser osv.

http://sukkersott.blogspot.com/

Her er mitt bidrag hvor jeg har brukt stempler fra Susanas(slott og alv) og Magnolia(sopper).Fargelagt med promakers.



Ramma har jeg kuttet med slice maskinen og ramma kan åpnes helt opp og inni er det plass å skrive.Ellers har jeg brukt blomst puncher,bånd,bokstaver fra Making memoriea og de har jeg fargelagt med promakers.



8 kommentarer:

Pia sa...

Super flot og kreativ løsning, smukt dekoreret og dejlige farver du har brugt

-hanne sa...

Så stilig "lag-på-lag" Eventyrlig motiv!

Anne Kristine sa...

Så stilig og magisk eventyr kort!
Flott gjennomført og fin løsning på oppgaven.
Takk for at du deltar.
klem Anne

mellem sa...

Utrulig flott kort!

Benedicte sa...

så stiligt kort du har laget!

Karita sa...

WOW!!! This card is just gorgeous! Great layout.

Hugs,
-Karita-

May-Bente sa...

Flott kort med en kreativ løsning, nydelig pyntet!!

Sissen sa...

Veldig fint og kreativt!