bakgrunn

lørdag 7. mars 2009

Sukkersøtt utfordring # 31

Hei!
Da var det ny Fredag og oppgaven denne gang er en skisse

http://sukkersott.blogspot.com/

Dette kortet har jeg laget for en liten stund siden men hadde ikke pyntet kortet verken med pynt eller stempel.Men ser at jeg faktisk kan bruke dette i skisse utfordringen denne uken.Så dette er min måte å løse skisse oppgaven denne uken:)

På dette kortet har jeg brukt stempel motiv fra Greetings farm.De er så skjønne disse stemplene.Fargelagt med promakers og copics.Den nye puncheren fra Martha Stewart har jeg også fått prøvd:)
Ellers har jeg bla.brukt bånd,blader,glitterlim,rose og tekst stempel.



7 kommentarer:

Nina sa...

Stilig løsning på skissen, og motivet er jo bare så nydelig *sukk*

Miip sa...

Det var en flott løsning på skissen! Nydelig motiv, og fine farger :)
Helen

Benedicte sa...

så flott kort!!!

Eva Helen sa...

Kjempe flott og krativt kort og nydelig fargelagt.

Aina sa...

Oi, dette var virkelig flott!!!

Bente sa...

Dette er gjennomført råflott:=)

May-Bente sa...

Kjempe flott, likte måten du hadde brettet kortet på og motivet var bare helt nydelig.