bakgrunn

søndag 26. april 2009

Art pieces utfordring # 17

Hei!

Utfordringen denne gang er å lage en fargefull ATC,gjerne med sterke farger.

http://artpieceschallenges.blogspot.com/

Jeg har stemplet støvel motivet og deretter brukt en linjal for å lage et mønster.Deretter har jeg fargelagt mønsteret med promakers og det samme har jeg gjort med stempel motivet.
Maskerte støvel motivet og så stemplet jeg et bakgrunn stempel og rund ATC'en har jeg brukt glitterlim.Stempel motivet kommer fra MOTIVET og bakgrunns stempelt kommer fra KORT OG GODT.

3 kommentarer:

Gro sa...

Kjempefin! Sterke, fine farger og koselig motiv!

Takk for at du deltar!

Klem, Gro

Lise sa...

Wow, så stilig! Denne likte jeg. Søtt motiv og spreke farger.

Takk for at du deltar.

Klem, Lise

Gry-Heidi sa...

Denne var nyyydelig!! Flott motiv og knallherlige farger!
Takk for at du deltar :)

Klem, Gry-Heidi