bakgrunn

mandag 13. april 2009

Artsy utfordring # 10

Hei!
Her er en ny oppgave hos Artsy og oppgaven lyder som følgende:Lag et prosjekt med avis papir. http://artsy-kort.blogspot.com/

Jeg har laget et kort hvor bakgrunnen er laget av avis papir og mønstret reste papir biter.Deretter har jeg påført gesso og akryl maling med en rulle som lager litt mønster.Har ikke prøvd dette før på kort men ser at malingen har gjort det slik at ikke avis papiret viser.Uansett så er blomstene avis papir:).Bildet er transparente og kommer fra Collage stuff.Rundt bildet har jeg brukt et bakgrunns stempel,ser jo ut som avis papir:) og distresse litt.Det svarte er glossy hvor jeg har limt på klister papir bord og rundt kortet har jeg brukt en puncher(de strekene),punchet blomster,roser og små bokstaver.Spellbinders har jeg også brukt,fått litt dillå på de i den senere tid,he he.


5 kommentarer:

ElinA sa...

Kjempestilig kort! :-)

Takk for at du er med på utfordringen!

Marit sa...

Enig med Elin. Det ble superkult :) Flott du er med på utfordringen :)

Daniel Askeland sa...

Kjempestilig.

Fint at du vil være med på utfordringen vår. ;P

Mvh
Daniel

Eva Helen sa...

Så flott kort du har laget til utfordringen!

Klem Fra Eva Helen

Hanne sa...

Dette kortet er helt vanvittig fint! Bildet var rålekkert også!
Supert at du ble med på utfordringen!