bakgrunn

onsdag 8. april 2009

Oppdrag for Kortgleder!

Hei!
Disse korta har jeg laget i oppdrag fra http://kortgleder.blogspot.com/ i forbindelse med at hun er den første Norske butikk som har tatt inn Greeting farm stempler som du finner herhttp://www.mamut.net/kortgleder/
Stemplene er kjempe skjønne så nå venter jeg på mine,gleder meg:)

Det første kortet er et Z kort og de er kjempe kjekke å lage.Har brukt stempel fra GREETING FARM og fargelagt med promakers.Ellers har jeg brukt mønsterpapir,kartong,swirvwl stempel og pearl maker.

Dette kortet har en scallop lukke mekanisme men det ses ikke så godt.Motivet er jo fra GREETINGFARM og teksten fra KORT OG GODT.Motivet fargelagt med promakers.
Andre ting jeg har brukt er roser,blomst puncher.


4 kommentarer:

Sivic sa...

Kjempefine, både disse og alt det andre du har laget !!

Er fremdeles uten pc....hadde min noen timer før den krasjet......men kanskje de får min opp og gå i morgen :)
Nå er sønnen ute, og jeg tyvlåner pc'en hans litt, thi,hi.

Ha en fin påske!!

TanjaS sa...

Lovely card :)

Anne May sa...

Hei!
Håpe du snart får pc tilgang igjen.Ikke kjekt å være uten,tror eg hadde blitt litt rar,he he.

Takk for flotte kommentarer:)

TanjaS sa...

Thanks you too for comments and I enjoy to do visit in here and try to use my great English (a joke). But i am sure you can understhand.

Have a nice Easrer too

Tanja