bakgrunn

onsdag 22. april 2009

Sukkersøtt utfordring # 36

Hei!

Denne ukas oppgave er å lage noe til deg selv som du har hatt lyst til å lage eller ikke har hatt tid til å lage som f.eks mini album,malte trykk i ramme osv.

http://sukkersott.blogspot.com/

Det jeg har valgt å lage er en liten kokebok med oppskrifter,ikke så mange oppskrifter men oppskrifter jeg ikke har lyst å miste.
Jeg har brukt mønstret ark fra samme serie.På framsiden har jeg brukt bord puncher,små bokstaver,bånd,papir listerbord,hvit penn,blader,roser og punchet blomster.Har valgt å bruke en ring til å holde boka sammen for da kan jeg legge inn flere sider etterhvert.

Inni boka har jeg brukt spellbinders rammer hvor jeg har skrevet selve oppskriften og bak på hver side har jeg skrevet fremgangsmåten.Ellers har jeg stemplet litt swirvler.Hadde ikke noe stempler el som hadde med mat å gjøre.Valgte å laminere hver side så derfor ble det ikke så mye pynting på sidene.




4 kommentarer:

-hanne sa...

Veldig smart og laminere, da en kokebok skal brukes et sted det fort blir litt søl... ;-) Kjempefin!

Marianne sa...

Stilig, smart og inmari fin!!!!

Klem Marianne:)

Nancy sa...

Kjempe lurt:O) Det burde vel alle og enhver ta seg til å gjøre...
Veldig fin!!

Pia sa...

Så flot en kogebog, det har jeg også tænk kunne være noget jeg kunne bruge, super flot pyntet