bakgrunn

søndag 24. mai 2009

3D kort m/ hj.laget bakgrunn

Hei!
Hadde meg en tur på Kontant Engros da jeg kom over disse utrolig skjønne 3D arkene.Lenge siden jeg har brukt slike.3D arkene kommer fra Morehead og de har jo også utrolig søte stempler.For hver side i permen jeg bladde så ble de bare søtere og søtere og det ble veldig vanskeligt å bestemme seg for det var litt å velge i.Men det var kjekt å bruke slike ark igjen.

Kortet jeg har laget har jeg laget bakgrunnen selv med gesso og flytende distress,utrolig kjekt.Denne bakgrunnen finner du i det siste ET TRYKK.Oppå bakgrunnen(i midten) har jeg montert blonde så du ser litt av bakgrunnen igjennom blondene og blomstene er punchet ut av denne bakgrunnen.
Ellers har jeg brukt denne spellbinders ramma og den liker je veldig godt.


Ingen kommentarer: