bakgrunn

søndag 17. mai 2009

Bobleplast konvolutt med kort!

Hei!
Enda en bobleplast konvolutt med et kort til.Litt mindre str enn den forrige.Artig å lage disse.Disse arkene likte jeg kjempe godt,nydelige farger.Kjøpte de hos Scrappejungelen i en pakke med tror det var 6 ark til 19 kr.Dette er tynne ark og de passet bra til å lage disse konvoluttene.

Jeg har stemplet på arket med svirvler,en annen ting er at jeg har brukt slik bølgepapp rulle.Det kommer ikke frem men synes det gir en kul effekt.På kortet ser du litt av effekten.Blomstene på kortet har jeg fargelagt med promakers og det samme på stempel motivet.Spellbindersene er flittig brukt og det samme med roser,blader og punchet blomster.På spellbinders ramma har jeg montert tyll men det ses veldig dårlig.Det gir også en kul effekt.


4 kommentarer:

mumi sa...

Måtte inn og se om du hadde lagt ut noe nytt i det siste og det hadde du jo selvfølgelig:)
Skikkelig flott alt sammen.
Har du forresten handlet fra http://www.allthatscraps.com/
Bestillte nettopp derfra hihi, så nå kommer det vel snart nye stempel i posten :)

Pia sa...

super flot med smukke dekorationer

ANTJE sa...

Du lager nydelige kort og annet !!
Og boblekonvoluttkortene var kjempeflotte og veldig inspirerende... Likte begge kortene med sugar nelly jenta veldig godt !!

Sivic sa...

Her var det kommet mye nytt siden jeg var innom sist.
Høres spennende ut med disse bobleplastkonvoluttene : )
Håper alt er bra med deg.
Ha en fin dag!!