bakgrunn

onsdag 20. mai 2009

North Star Stamps blogg skisse utfordring!

Hei!
North Stat Stamp har en skisse utfordring i bloggen sin og den finner du her http://dtnorthstarstamps.blogspot.com/

Jeg har laget et kort med både motiv og tekst fra North Star Stamps.Teksten har jeg stemplet for så å kutte den opp da det var for liten plass.Strimlene har jeg fargelagt med promakers.Motivet er også fargelagt med promakers.Ellers på kortet har jeg brut spellbinders,roser,papirbord,bord puncher,tyll og pearl maker.

7 kommentarer:

Wenche sa...

Så flott kort! Skikkelig lekkert pyntet!

Takk for at du deltar!

-Wenche
DT Northstarstamps

Filharmonica sa...

Lekkert bryllupskort :-)) Tusen takk for at du deltar i utfordringen!

Heidi
DT North Star Stamps

Beata Ewa sa...

Nydelig kort!! Flott bruk av hovedmotivet og skikkelig lekkert pyntet!!

Takk for at du deltar!!

Klem, Beata

Sissen sa...

Åååh, dette ble kjempefint! Kanskje jeg må hive meg med også på utfordringen :)

Lene's stempelhjørne sa...

Superflott kort!
Likte måten du hadde brukt teksten på...:D

Takk for at du deltar.

Klem,Lene

Gunn-Hege sa...

Så stilig kort!!
Likte godt svart og hvitt sammen =0)

Jorunn sa...

Herlig kort!!!
Takk for at du deltar!

Klem,
Jorunn