bakgrunn

søndag 10. mai 2009

Sukkersøtt utfordring # 39

Hei!
Oppgaven denne uka er å bruke 5 forskjellige mønterark http://sukkersott.blogspot.com/

Jeg har laget et eske kort.Eska er i gjennomsiktig plast og jeg har brukt 5 forskjellige mønsterark.Håper det kommer frem hvis ikke får dere stole på det jeg skriver:)
Stempelmotivet kommer fra SUGAR NELLIE og er fargelagt med promakers og copics.Motivet har jeg montert bak på boksen slik at hun er inni eska.Ellers har jeg brukt tyll,punchete blomster som jeg har klippet litt i og svertet og blomster.Inni eska har jeg brukt stempel tekst fra Et Trykk(gratulerer under jenta og over til deg)


5 kommentarer:

Pia sa...

hvor er det et nuttet kort dejlige farver og atc kortene med fuglene er også rigtig nydelige

Aina sa...

Så utrolig lekkert! Både farger, motiv og dekor er helt supert :O)

Lene Storli sa...

denne var kjempe lekker:)

Lene sa...

Så utrolig søtt kort! Kjempefint med alle blomstene på!

Maya sa...

Rååålekkert eske-kort!!
Nydelige farger og lekre detaljer og nyydelig fargelagt!!
Klem fra Maya:)