bakgrunn

mandag 4. mai 2009

Voksmalings bilder!

Hei!
Her har jeg laget et bilde med voksmaling og strykejern.Etter at bildet var ferdigt har jeg limt det på et lerret.Det er et ganske tynt lerret som jeg har kjøpt på Søstrene grenes til 7 kr sånn ca.Det ble ikke så bra å bruke voksmaling på lerret men det kan jo bare monteres på etter på.


På de to neste bildene er det litt mindre lerreter men disse har jeg montert glossyark rett på og deretter har jeg brukt voksmaling og strykejern og det gikk bra.Prisen på disse er ca 4kr,intet å si på prisen:)
Disse tre bildene er en liten serie så de skal henge sammen







3 kommentarer:

Bente sa...

Kjempestilig - strykejern og voksmaling?! :) høres kjempeartig ut å jobbe med, ble iallefall fantastisk resultat!! Ha en fin dag!

Toneloni * Tonje sa...

Hei

Så lekkert!!!!
Nydelige farger

Klem
Tonje

May-Bente sa...

De ble kjempe flotte!! Har hatt lyst til å prøve meg jeg også med voks og stykejern, men har ikke fått tak i det enda. Synes effekten er sååå delikat. Flott å ha som bakgrunn på kort også:=)

Klem:))