bakgrunn

onsdag 24. juni 2009

Art Pices challenges 26!

Hei!
Utfordringen denne gang er å lage et kort med en ATC i samme stil.Her finner du bloggen http://artpieceschallenges.blogspot.com/

Bakgrunnen har jeg laget selv med gesso og flytende distress og rund har jeg stemplet med stempel fra STEMPELGLEDE.Har brukt spellbinders rett på kortet(tørr embosset) og deretter brukt andre str i hjerte spellbindersen.Svirvlene er også fra Spellbinders.Motivene har jeg printet og så har jeg brukt roser.


13 kommentarer:

Lise sa...

Nyydelig flott, kortet og ATC`en din. Så fin bakgrunn du har laget. Kjempefine farger og detaljer. Veldig bra løsning på oppgaven.

Takk for at du deltar hos oss :)

Klem, Lise

Pia sa...

super lækre kort, så flot match og farver

Scrappelise sa...

Wow, så nydelig og så romantisk! Virkelig lekre bidrag. Takk for at du deltar hos Art - Pieces!

Sivic sa...

Kjempefint sett!!
Koselig motiv du har printet ut.
Og hjertet var flott!!

Gro sa...

Flotte, matchende kort og ATC! Vakker løsning på oppgaven!

Takk for at du deltar på Art Pieces utfordring!

Klem, Gro

Grethe Røren sa...

Så nydelig Anne May! Det ligger en award å venter på deg i bloggen min :-) Ha en fin sommerferie!

Anette sa...

Sååå utrolig flotte!! Nydelige farger du har brukt - og hjertene var kjempeflotte!

Hege sa...

Kjempe fint kort og ATC. Utrolig mye fint på bloggen din. Gir mye inspirasjon å titte innom her.
Ligger en Award på bloggen min til deg!

Marianne sa...

Wow, noe sååå lekkert!! Du er råflink!!

Det ligger en award/utfordring til deg i bloggen min.

Ha en fin sommerdag.
Klem Marianne:)

Solveig sa...

Nydelig Anne May!

ha ei strålende helg!

Joanna sa...

Kjempelekre begge to og nydelige farger :)

Klemz, Joanna

Gry-Heidi sa...

Aldeles nydelig, både kort og atc!!
Bakgrunnen din var lekker, og du har fått med mange flotte detaljer!

Takk for at du deltar :)

Klem, Gry-Heidi

Gunn Marit Solli Håland sa...

ÅÅå så nydelige disse to var Anne-May!