bakgrunn

tirsdag 16. juni 2009

Art Pieces utfordring # 25

Hei!
Ny oppgave og denne uken vil de se noe magisk.Her finner du mer om utfordringen http://artpieceschallenges.blogspot.com/

På min ATC har jeg brukt en bakgrunn som jeg hadde liggende.Bakgrunnen har jeg laget med voksmaling og stryke jern.
Dette var en kjempe vanskelig oppgave men har gjort et forsøk:)
Motivet kommer fra WHIFF OF JOY og er fargelagt med promakers og copics.
Har også brukt bord puncher fra Fiskars.Har også festet en nøkkel i sølv tråd men det ses ikke så godt.

9 kommentarer:

Anette sa...

Stilig atc Anne May! Likte godt detaljen din med nøkkelen!! Og bakgrunnen var kjempeflott!

LiveArt sa...

Fin atc, bakgrunnen er fantastisk flott!!

Scrappelise sa...

Du har da virkelig fått fram masse magi i denne. Lekker bakgrunn med et drømmende utseende! Den er magisk synes jeg! Takk for at du deltar i utfordringen hos Art-Pieces!

Joanna sa...

Kjempelekker ATC:)
Masse arbeid investert i denne med flotte efekter i bakgrunnen.

Klemz, Joanna

Gro sa...

Oi, dette var en virkelig magisk ATC! Og nøkkelen var en flott detalj i det hele!

Takk for at du deltar!

Klem, Gro

Gry-Heidi sa...

Denne var virkelig magisk! Lekker bakgrunn! Takk for at du deltar:)

Klem, Gry-Heidi

Lotti sa...

Wonderful - great background and I love the black "lace" framing the card!

Gunn Marit Solli Håland sa...

Så flott ATC Ann-May, ble lekkert med voks-bakgrunn!!

Lise sa...

Åååå, så fint. Elsker gamle slott og borger. *drømme seg litt bort*

Litt vrien oppgave, men den løste du veldig bra.

Tror jeg tar den nøkkelen og går inn ;-)

Takk for at du deltar.

klem, Lise