bakgrunn

lørdag 27. juni 2009

Shopping

Hei!
Her er noe av det jeg har kjøpt i den senere tid.Spellbinders får jeg aldri nok av og dette er ikke alle:).Tenkte å bruke Bind it maskinen for den har hatt ferie ganske lenge,he he så derfor har jeg shoppet litt tilbehør til den og ellers noen stempelputer og stempelplate som har med mat å gjøre.

Har også fått lill dillå på rammer.Disse har jeg lurt på å bruke kansje til voksmalings bilder.
Bordpunchere er et must for det er så dekorativt.Blomstene er fra KORT OG GODT og SCRAPPEJUNGELEN har fått inn masse blomster fra KORT OG GODT så det var vanskeligt å velge samt mange flotte bordpunchere :).Måtte selvsagt også bestille flere copics og de har jeg bestilt fra KREATIVT.De er utrolig raske med leveringen,tror det tok 2 dager.




2 kommentarer:

Sivic sa...

Måtte jo bare inn og kikke litt på handlinga di : )
Punchene var knallfine....må kanskje inn å handle litt jeg også : )
Kos deg med alt det kjekke!!

Nyten sa...

Hei
Masse nydelig du lagar, og så mykje spennande du har kjøpt! Du har å kosa deg med i sommar:-)
Eg lurer VELDIG på om du har nettadressa til Kreativt???? (der du kjøpte copicstusjane)
mvh Linda