bakgrunn

mandag 1. juni 2009

Stampartic sketch challenge June

Hei!
Ny utfordring og denne gang er det en skisse oppgave og her finner du den http://stampartic.blogspot.com/

Her er mitt bidrag.Jeg har laget et kort hvor jeg har brukt Martha puncher.Igjennom hullene har jeg trædd gull tråd.Bakgrunnen har jeg laget av gesso og distress refil.Har holdt litt på å lage bakgrunner i det siste så det ble noen når jeg først holdt på.
Her har jeg også brukt spellbinders,både ramma og blomstene.Motivet og tekst kommer fra Little Dolls.Synes de er så skjønne.Ble noen roser oså:)


6 kommentarer:

Jorunn sa...

Nydelig kort i lekker stil, herlige detaljer!
Takk for at du deltar!

Klem,
Jorunn

Torill sa...

Så fint det var!!! Skikkelig fint pyntet, og "gull" værdt:0)

Lisbeth sa...

Å du og du så nydeliiig dette var, hærlige detaljer!!!
Klem,Lisbeth

Marianne-db sa...

Så nydelig dette kortet var!! Alt harmoniserte så fint :-)

Pia sa...

super nydelig med det fine guld og sikke arbejde med syning

May-Bente sa...

Å helledussan dette var virkelig nydelig!!!
Gull detaljene var supre:=)

klem:))