bakgrunn

lørdag 4. juli 2009

Art Pieces utfordring # 27!

Hei!
Denne uka er utfordringen å lage en vintage ATC http://artpieceschallenges.blogspot.com/

Her er min vintage ATC.
Var en tur på Sørlandssenteret og der hadde de en koselig butikk med masse småting og der hadde de bla. noen småkort som kostet 99 øre.Så da tenkte jeg at disse kunne jeg bruke på mine kort.Så motivet på ATC'er et av disse bildene som jeg har klippet til.På bakgrunnen har jeg brukt distress crackle paint og distress stempelpute.Andre ting jeg har brukt er blader,roser,pearl maker og Fiskars bordpuncher.


5 kommentarer:

Anne Bente sa...

nååå den var sød,herlig vintage atc

LiveArt sa...

Den er bare så søt!!

Anette sa...

Kjempefint kort du har laget! Nydelig motiv ;)

Scrappelise sa...

Denne var bare aldeles kjempsøt! Takk for at du deltar hos Art Pieces!

Lotti sa...

How cute!