bakgrunn

lørdag 11. juli 2009

Sukkersøtt sommer # 2

Hei!
Jeg har latt meg innspirere av dette kortet til Camilla http://millishobbyverden.blogspot.com/.
Synes fargene,måten bladene er danderte på og rutene er veldig innspirende.
http://sukkersott.blogspot.com/


På dette kortet har jeg brukt fargene brunt,grønt og blått.Jeg preget ruter men det kommer ikke så godt frem.Jeg har dandert litt mer med blader,he he.
Bordpuncheren kommer fra Fiskars.
Stempelmotivet kommer fra MOTIVET og de er jo så søte og det er fargelsgt med promakers og copics.






7 kommentarer:

Hanna sa...

Hej!
Vilka fina kort du gjort!
Du är verkligen duktig.
Ha det bra!
Kram,
Hanna

mumi sa...

Knallflotte kort som vanlig. Likte godt fargene på disse :)

Pia sa...

super herlige kort, lækre farver

milli sa...

Så lekkert kort! Og så morsomt at du lot deg inspirere av kortet mitt! Likte motivet du har brukt kjempegodt, fargeleggingen din er jo perfekt!

Klem fra
Camilla

Sivic sa...

Herlig kort du har laget til utfordingen, må visst prøve stempelet mitt snart jeg også : )
Ikke rart du ble inspirert av kortet til Camilla, det var jo nydelig.
Ha en fin dag!!

Solblomst sa...

For et lekkert kort. Flott bidrag. :)

bente_me sa...

Gu så skjønt kort:) Veldig bra lift! flott satt i sammen:)