bakgrunn

søndag 2. august 2009

Sukkersøtt jubileum # 3!

Hei!
Jubileum # 3 lyder som følgende: Lag ditt fineste kort i en stil som definerer deg som kortlager eller ting du har dillå på for øyeblikket. http://sukkersott.blogspot.com/

Mine diller er mange og skifter hele tiden.Klarer nok ikke unnvære punchere og spellbinders.Denne hjerte puncheren er bare så flott og har allerede brukt den på mange prosjekter og flere blir det nok,he he.
Ellers har jeg også dillå på printet motiver,pearlmaker,dabber og gammelt gotisk papir.Har også fått litt dillå på bakgrunnsstempler.Dette er bare litt av mine diller.

På dette kortet har jeg brukt:
Punchere - Martha Stewart
Spellbinders
Printet motiv
Pearlmaker
Dabber
Mønstret papir
Bakgrunns stempel .Hero Art
Tekst - Kreative Hender
Bruker alltid mønstret papir/kartong inni kortet og på baksiden.Pynter noen ganger mye og andre ganger lite.Her har jeg brukt bakgrunnsstempel og tekst.




13 kommentarer:

Torill sa...

Så nydelig det bildet var!!
Knallfint kort!

Marianne sa...

Kjempelekkert kort!!
Lykke til!

Klem Marianne:)

Ida sa...

Hei!
Lekkert kort, bildet var nydelig!;D
Lykke til!

May-Bente sa...

Flott kort!
Det bildet du har brukt var helt nydelig:=)

Klem:))

Kristin sa...

Virkelig lekkert kort!

Aina sa...

Så lekkert kort :O)

Angella sa...

Takk for hyggelig kommentar...
Vintagekortet ditt er lekkert Anne May!

Angella

Grethe Røren sa...

For et nydelig kort Anne May!!

De laminerte småkortene var nydelige, men det er jo det meste du lager :)

Eva Helen sa...

Nydelig kort du har laget!

Carina sa...

Kjempe stilig kort :)
Flotte farger...

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min.

Klem

Audhild sa...

Så flott kort du har laget. Nydelige farger

Hanne sa...

Lekkert, lekkert!

Sigrun sa...

Lekkert kort! Herlig farger og nydelig bilde!