bakgrunn

mandag 21. september 2009

Stampartic second challenges in September!

Hei!
Utfordringen denne gang var å bruke tørr embossing og vanlig embossing.http://stampartic.blogspot.com/Ytterst,rundt kortet har jeg tørr embosset samt inni firkanten med dies fra spellbinders.
Når det gjelder å embosse med varme ses det dårlig,kom ikke på det da jeg tok bildet.Men jeg har embosset firkanten(du ser litt men ikke så godt)og da har jeg klippet ut en firkant med litt mønsterark og embosset det med tykt pulver tre ganger og så la jeg det i fryseren og deretter knakk jeg det slik at det så ut som knust glass.Helt nederst har jeg brukt soft flower og roser.
Bånd og blader er med,jenta kommer fra Collage Stuff og henne har jeg fargelagt litt med promakers og copics.


3 kommentarer:

Wenche J. sa...

Så lekkert og litt annerledes kort du har laget!

Jorunn sa...

Nydelig kort i herlige farger! Og såå lekker design også!
Virkelig eye candy!
Takk for at du deltar.

Klem,
Jorunn

SasSa sa...

Ett vackert kort i annorlunda design. Gillar den mycket!
Tack för att du deltar!
KRam SasSa