bakgrunn

lørdag 19. september 2009

Sukkersøtt utfordring # 53

Hei!
Her er mitt bidrag til oppgave å pynte en notisbok.http://sukkersott.blogspot.com/
Bakgrunnen har jeg laget med gesso,stemplet litt,div farger med akrylmaling,distress,multimedia(tror det heter det,he he),dabber osv.
Har brukt rulle og kredittkort.
Motivet har jeg maskert med flere naturstempler fra Stampcase og på det har jeg brukt adionack stempelputer.
Ellers har jeg brukt:
Perler
pearlmaker
en type netting
Collage stuff(farget klærene med promakers)
Klisterborder




8 kommentarer:

Lisbeth sa...

Ååååå såååå nydelig notatblokk!!!
Ha en riktig koselig helg!
Klem,Lisbeth

May-Bente sa...

ÅÅÅÅ herreli å lekker!!
I denne ligger det mye arbeid. WOW!!!

Klem:))

Ida sa...

wow!! nydelig notatbok!! Lykke til;D!
klem fra Ida:o)!

Pia sa...

wow så nydeligt, flotte farver og teknikker du har brugt

Margareth sa...

Denne var bare helt utrolig lekker!! Ser tidkrevende ut!!!

Maya sa...

Så lekker notatbok!!
Så masse herlige detaljer og nydelige farger!!
Takk for att du deltar,
klem fra Maya :)

Lenas kort sa...

Flott bok :-)

Monika sa...

Nydelig og veldig forseggjort notatbok :)