bakgrunn

tirsdag 12. januar 2010

Sketchy colors # 6

Hei!
Denne uka er det denne skissen som er utfordringen og man strår fritt til å lage det man måtte ønske så lenge skissen er gjenkjenbar i prosjektet.http://sketchycolors.blogspot.com/?zx=d5ded4b177caf6ff

Her er mitt bidrag.Jeg har brukt to lerreter som jeg har montert sammen.Først malte jeg lerreten hvite og så påførte jeg gelmedium for så å sverte med distress.De største blomstene har jeg punchet ut,deretter svertet med distress og påført glitterlim.Motivet ommer fra Collage Stuff.
Lerret kortet har jeg tenkt å gi i konfirmasjonsgave så på den siden uten noe er det meningen å sette inn bilde.


Det var litt vrient med å sette de sammen men jeg gir meg ikke så lett.Boka er er ikke helt rett men det er jo litt av sjarmen at det er håndlaget:)





2 kommentarer:

Pia sa...

wow kanon rålækker med brug af lærred, flot med hængsler og lækre faver

Lena Katrine sa...

Fy søren! Noe så utrolig lekkert!!! Her ligger det masse arbeid bak! Smart idè, og nydelig løsning på skissen
Takk for at du deltar - lykke til!
Go'klem