bakgrunn

mandag 18. januar 2010

Sketchy Colors # 7

Hei!
Ny uke og ny utfordring og denne gangen er det farge utfordring.Lag et prosjekt med fargene: brun og tyrkis. http://sketchycolors.blogspot.com/?zx=d5ded4b177caf6ff

Jeg har malt en hjerte boks med akryl maling i brunt og tyrkis.Motivet kommer fra Collage Stuff.Annet:blomster,pearlmaker,bling og glitterlim.

Her har jeg brukt mønsterpapir men det var litt svakt i fargene så jeg bestemte meg for å male oppå for så og bruke kleenex å tørke av litt av malingen og det gikk greit for litt av mønsteret viser.

Her har jeg gjort det samme som bilde over men her har jeg stemplet med et stempel fra KORT OG GODT.



6 kommentarer:

Lisbeth sa...

Oj, denne ble flott!!!
Du er fantastisk med disse eskene,WOW!!!
Klem:))

Mim... sa...

En sådan fin ask!!

Anne Kristine sa...

Åhh!!! Så vakker eske du har laget!
Nydelig gjennomført!
Takk for at du deltar :o)
klem Anne

having a {me} day sa...

Such a pretty box, and beautiful colours. kxx

Linda sa...

Wow, lekker. For noen farger, helt ypperlig gjennomført...
KLem:)

Pia sa...

wow så nydelig æske og med så lækre farver og pynt