bakgrunn

søndag 31. januar 2010

Sketchy Colors # 9

Hei!
Søndag igjen og da er det ny utfordring hos Sketchy Colors:)
Denne gangen er det en farge utfordring og fargene er rød/svart som skal brukes på prosjektet. http://sketchycolors.blogspot.com/?zx=d5ded4b177caf6ff

Siden jeg er i gang og lage disse husene ble det et til denne utfordringen.Huset jeg har laget er ikke laget til en bestemt begivenhet men på den ene siden står det tillykke.Papiret var egentlig svart og hvitt men jeg har rullet over med rød stempelpute.Taket har jeg brukt bølgepapp verktøy,vet ikke hva det heter.Inni har jeg pyntet litt med rødt silkepapir.


6 kommentarer:

Sivic sa...

Kjempeflotte fuglehus!!
Artig å lage dem til dåpsbarn !

Gry-Heidi sa...

Åh, så herlig hus ! Stilig med bølgepappen til tak :)

Klem, Gry-Heidi :)

Guro sa...

Så kreativt, veldig fin dåpsgave ja!

Ha en flott uke!
Klem, Guro

Inger Marie sa...

Så knall flott fuglehus.
Ha en flott dag!
God klem

Aina sa...

Så flott fuglehus!

Maya sa...

Guriland så lekkert fuglehus!!
Rååålekkert papir og så stilig med bølgepappen på taket!
Takk for at du deltar hos SC,
klemmer fra Maya:)