bakgrunn

lørdag 16. januar 2010

Stampartic 2nd Challenge-ATC Card

Hei!
Denne gangen er utfordringen å lage 4 ATC kort.Str på disse skal være 8,9cm x6,4cm.Tema er :billigt. http://stampartic.blogspot.com/

ATC er kjempe kjekt å lage.Tror jeg har klart å lage disse ganske billigt,he he.Har brukt reste papir etter div bakgrunner jeg har laget.Ellers printet motiv.

Bilde 1-bakgrunn av maskeringstape og alkoholblekk
Bilde 2-Bakgrunn: voksmaling og strykejern

Bilde 3- Bakgrunn:voksmaling og strykejern

Bilde 4- Bakgrunn:Akrylmaling,gelmedium,kakeserviett osv





8 kommentarer:

Sivic sa...

Flotte ATC'er og stilig med de rammene du hadde satt sammen!!
Ha ei fin helg!!

Sivic sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Mim... sa...

Tack för fin komentar i min blogg, nu försöker jag göra atc card första försöket. Dina var jättefina. Kram

Jorunn sa...

Nydelige ATC'er i herlige teknikker!
Takk for at du deltar!

Klem,
Jorunn

SasSa sa...

Oh såå coola! Underbara bakgrunder och söta bilder.
Tack för att du deltar!

//SasSa

froebelsternchen Susi sa...

This is a fabolous Series!
Love that cute images you took!

Hugs Susi
Fun with ATCs

ulrica_h sa...

Åhhh, jag gillar vintage-stilen på dina ATC-kort!!!

Tack för att du deltar i vår utmaning :)

kram
Ulrica

Gry-Heidi sa...

Åh, så stilige disse atc´ene var! Bakgrunnene var lekre,! Flotte teknikker du har brukt, kanskje jeg skulle prøve meg på dette også :o)

Klem, Gry-Heidi :)