bakgrunn

søndag 17. januar 2010

Sukkersøtt # 68 - Feiring

Hei!
Ny utfordring og denne uka er Tema:Feiring.Lag et prosjekt til noe man feirer.Dette kan være f.eks: dåp,bursdag,morsdag osv http://sukkersott.blogspot.com/

Jeg har valgt å lage et konfirmasjons prosjekt.Syns det var så kjekt å lage lerret kort så eg måtte prøve på et til.
Har brukt to lerret som jeg har montert sammen med hengsler.Deretter har jeg malt lerreter med akrylmaling.Annet jeg har brukt: blomster,blonde,blader,tekst-Et Trykk osv,printet motiv.





9 kommentarer:

Pia sa...

wow wow hvor er det en smart og flot løsning med de 2 lærreder monteret med hængsler, sååååå nydeligt

Linda64 sa...

WoW..stilig.. Tusen takk for inspirasjonen og hyggelig kommentar i bloggen min.
Klem

Kari sa...

For et utrolig flott kort! Har aldri sett noe lignende. Må være masse arbeid med å lage et slik!

Hanne sa...

Åh, du store allverden, noe så flott! FOR et arbeid - og for en utrolig god idè! Dette blir nok tatt ekstra godt tatt vare på. Nyyydelig!

Takk for at du lot dette være bidraget ditt til utfordringen vår!
Sukkersøt klem :)

Grethe Røren sa...

Wow så lekkert Anne May, men det er jo alt du tryller frem. Har ikke sett dette med lerret før, genial idé.
Ha en fin uke!
Klem fra Grethe

Sivic sa...

Knallfint!!
Nydelige farger du har brukt også, du vet....jeg og turkis : )
Ha ei fin og kreativ uke!!

Lisbeth sa...

WOW, for et flott løsning og for et arbeid, fantastisk!!!
Klem,))

Gro sa...

Så utrolig stilig lagd!!!

Gro

Gry-Beate sa...

ÅÅÅ denne var nydelig;0)