bakgrunn

lørdag 23. januar 2010

Sukkersøtt utfordring # 69

Hei!
Da var det tid for ny oppgave og denne gang lyder oppgaven slik:Lag et kort innspirert av en Barnesang.Husk å skrive hvilken sang du har valgt.http://sukkersott.blogspot.com/

Jeg har valgt barnesangen:"Lille pusekatt hvor har du vært"

Mitt bidrag denne gang er et type trappekort,faktisk første gang jeg har laget denne varianten.
Jeg har brukt Stempelmotiv fra MOTIVET og SKOGSTOGIA,fargelagt med promakers/copics.Har også brukt Martha Stewart bordpuncher.Det meste av pynten ol er kjøpt hos Kort og Godt.




5 kommentarer:

Pia sa...

wow så nydeligt kort og sikke mange søde detaljer du har på, supert

Kjellaug sa...

Den sangen har jeg også tenkt på fordi jeg satt og malte motiv med katt på i går....Du kan det der med å brette kule,tøffe og kreative kort du...

Carina sa...

For et lekkert kort, og så utrolig mange detaljer! Søte pusekatter!

Takk for at du deltar!
Klem, Carina

mumi sa...

For et hærlig kort. Likte bretteteknikken, du er helt rå på bretteteknikker:)

Lisbeth sa...

WOW, et nydelig kort!!!
Klem:))