bakgrunn

fredag 1. januar 2010

Trykkpressa Januar utfordring!

Hei!
Utfordringen denne måneden er å lage et prosjekt med dorull/er:) http://etttrykk.blogspot.com/

Jeg har laget et skateboard/balansebrett fornorsket til skatebord,he he.Selve brettet er emballasjen inni strømpe eske,slike tynne knestrømper.Her har jeg brukt metallark samt div verktøy som jeg har laget mønsteret med,påført alkoholblekk, samt dorullen har jeg malt svart og deretter kledd med metallark hvor jeg har gjord det samme som på selve brettet.Dorullen har jeg limt på brettet.Et lite kort følger med med en lenke og noe metallpynt har jeg pyntet brettet med.



7 kommentarer:

Knerten sa...

Wow; dette er imponerende - flott bidrag; så kreativt, og stilig !

Kate sa...

Utrolig stilig. Du er en kunstner.

Åshild sa...

Superkul løsning på utfordringen, Anne May! Åsså så stilig med metallet!

Takk for at du er med på utfordringen vår :)

Åshild

Benedicte sa...

stilig denne var!

klem fra Benedicte

Sivic sa...

Knalltøft!!

Lenas kort sa...

Kreati løsning :-)Ha en fin kveld :-)

Wenche sa...

Stilig!