bakgrunn

søndag 28. februar 2010

Bryllupskake kort!

Hei!
Fikk så lyst å lage en bryllups kake,he he.Arkene jeg har brukt er de nye Graphic 45 og de har jeg kjøpt hos SCRAPPEJUNGELEN.Motivet er også fra disse arkene.Ikke nødvendig og alltid bruke stempler spesielt ikke når arkene har så flotte bilder.På toppen har jeg bare laget et bitte lite easelcard.
Har også laget border med MARTHA STEWART punchere,pearlmaker,tyll,tekster og selvsagt roser.Kaka har jeg montert på chipboard kledd med mønsterpapir.


Eskene har jeg malt i brunt og oppi hver eske står det en tekst som har noe med kjærlighet å gjøre:)



5 kommentarer:

Pia sa...

wow rålækker kage med så mange fede detaljer

May-Bente sa...

Å herlighet å lekker "kake"!!
Utrolig flott fargekombinasjon:=)

Klem:))

Pink lady sa...

Helt enig med de før meg:-)
Virkelig lekker kake!!!!
Litt av en jobb:-)

Sivic sa...

Denne ble også kjempelekker!!
Skikkelig flink er du!
Ha en fin dag!!

jannes hobbykrok sa...

Å fytti!!!Noe så rålekkert!Må jo være utrolig tidkrevende!Helt klart verdt det med dette resultatet!Knallfint!
Klem,Janne